• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Bredband, tips på billigt alternativ

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 673
Mottagna reaktioner
837
Poäng
747
Jag fick internet hos Telia med massor av betalningsanmärkningar (minns inte hur många, minst tio säkert). De tar ju ändå inte UC, så det kostar inget att prova. De stänger väl av abonnemanget bara om man inte betalar, så ingen direkt risk för dem.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 707
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 129
Mottagna reaktioner
2 509
Poäng
1 707
Vi hade inte heller sport men betalade 149kr varje minskad krona är guld värd:)
Jag har valt att inte ha någon TV-box utan prenumererar på streamingkanaler istället, har faktiskt inte saknat "vanlig" TV, så jag har fortsatt utan även nu när jag har råd att ha både och. Amazon Prime är billig, oftast får man den streamingtjänsten till ett bra startpris om ca 30 kr/månad, fullt pris är 65 kr. Jag hoppade på Dplay några månader som var gratis och sa upp abonnemanget så fort det skulle kosta pengar. Så är man bara villig att växla och ta tillvara deras erbjudande så kan man komma billigt undan. På SVT Play som inte kostar något (läggs på skattsedeln) så kan man titta på massor av bra program.
 

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 872
Mottagna reaktioner
1 867
Poäng
1 277
Jag fick internet hos Telia med massor av betalningsanmärkningar (minns inte hur många, minst tio säkert). De tar ju ändå inte UC, så det kostar inget att prova. De stänger väl av abonnemanget bara om man inte betalar, så ingen direkt risk för dem.
Jag fick inte teckna hos Telia för ett drygt år sedan så sonen utan inkomst står på det och jag betalar.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 529
Mottagna reaktioner
12 908
Poäng
9 787
Jo det ska vi absolut göra och självklart ska Cmore bort. Ska ringa nu:)
Ja med anmärkningar blir det svårt att byta :(

Ring dom du har och be att få växla ner till minimala.
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 955
Mottagna reaktioner
6 148
Poäng
3 907
Ja fick ner till halva sänkte bredbandshastighet o tog bort Cmore

Asså, nu blev ja oxå sugen på att sänka hastigheten hos Comhem, men för mig e de samtidigt viktigt att kunna ligga i sängen, pilla naveln & samtidigt kunna streama filmer på Netflix på paddan...

Hur mycket ”kräm” behöver ja för att kunna göra det?! :rolleyes: Jag har idag 100/10
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 529
Mottagna reaktioner
12 908
Poäng
9 787
Asså, nu blev ja oxå sugen på att sänka hastigheten hos Comhem, men för mig e de samtidigt viktigt att kunna ligga i sängen, pilla naveln & samtidigt kunna streama filmer på Netflix på paddan...

Hur mycket ”kräm” behöver ja för att kunna göra det?! :rolleyes: Jag har idag 100/10

Var i en kompis stuga i somras, dom hade 4g som i bästa fall levererade 10mbit, ofta lite mindre, det gick fint att streama 3 Netflix samtidigt på det, så 10 räcker alla gånger.
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 955
Mottagna reaktioner
6 148
Poäng
3 907
Var i en kompis stuga i somras, dom hade 4g som i bästa fall levererade 10mbit, ofta lite mindre, det gick fint att streama 3 Netflix samtidigt på det, så 10 räcker alla gånger.

Menar Du 10/10 eller?!
Loggade precis in på mina sidor hos Comhem, men där kan man självklart bara :mad: höja hastigheten...

Härligt att höra att Du har kompisar :D
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 529
Mottagna reaktioner
12 908
Poäng
9 787
Menar Du 10/10 eller?!
Loggade precis in på mina sidor hos Comhem, men där kan man självklart bara :mad: höja hastigheten...

Härligt att höra att Du har kompisar :D

Kanske var 10/10. Uppladdningen är ganska irrelevant när det ska streamas
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp